onsdag 23 oktober 2013

En annan Snålmor tipsar!


Det har säkert framgått att jag tycker det är rätt kul med matlagning och jag tillbringar en del tid med att läsa på receptsajter och bloggar om mat bara för att jag tycker det är kul. Under veckan här så snubblade jag över en trevlig matblogg som visade sig också ha ett inlägg som passar en Snålmorsblogg perfekt, en redogörelse för en billig matvecka! Utgångspunkten verkar ha varit ett inslag om en billig matvecka i det förnämliga programmet Plus på SVT. Jag kan inte minnas att jag sett just det programmet men med tanke på mitt dåliga minne kan det säkert vara så att jag såg det. Inlägget är från 2012 så det har ett år på nacken men kan ju vara rolig läsning för det!


http://www.mytaste.nu/r/min-billiga-vecka-2155307.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar